WG_WP_01

WooCommerce dla pasjonatów

Podziel się. Albo i nie.

Masz opanowane podstawy WooCommerce? Czas na kolejny poziom wtajemniczenia. W sieci dostępne są tysiące usprawnień – wybraliśmy dla Was najlepsze.

Czas czytania: 2 minuty

CodeCanyon

W tym popularnym sklepie ze skryptami znajdziemy ok. pół tysiąca wtyczek do WooCommerce. Są wśród nich perełki:

Media społecznościowe

Tylu ludzi korzysta z fejsbuka. Grzechem byłoby zatem niewykorzystanie tego kanału komunikacji do podkręcenia sprzedaży w e-sklepie.

  • Plugin Discount for Likes daje możliwość uzyskania rabatu w zależności od liczby polubień danego produktu. Takie działania marketingowcy nazywają viralami.
  • WooSocio pozwala na automatyczną publikację produktu na fanpage’u e-sklepu. Z kolei WC Facebook Share Like Button dodaje odpowiednie przyciski do social mediów na stronie produktu.
  • Zauważalnym trendem na Zachodzie są e-sklepy na fejsbuku. Funkcję eksportu WooCommerce do tego medium mają StoreYa (w wersji darmowej oraz płatnej, od 10$/miesiąc)OboxThemes (licencja jednorazowa od 79$). W obydwu rozwiązaniach tkwi spory potencjał.

Wujek gugiel nie zawsze taki dobry

  • Trzeba uważać, szukając wtyczek w Google. Istnieją strony (m.in. woogang, sozot, gplclub) oferujące na pozór tanie – ale nadużywające licencji GPL – pakiety popularnych pluginów. Ich wartość jest wątpliwa. Nie otrzymamy pomocy technicznej, pliki mogą za to być zawirusowane…
  • Nieocenionym źródłem wtyczek do eksperymentów z WooCommerce jest GitHub (ok. 1000 wyników). Developer Fikri Rasyid dostarczył m.in. generator newslettera oraz WC Checkout Gift. Po przekroczeniu ustalonej kwoty w koszyku, użytkownik e-sklepu otrzymuje prezent.

A może Ty znasz jakieś przydatne wtyczki? Podziel się z nami tą wiedzą w komentarzu.

Podziel się. Albo i nie.

Tagged: